Algemene leverings voorwaarden
1. Toepasselijkheid:
Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten zijn deze Algemene voorwaarden van toepassing. Het accepteren van een aanbieding dan wel het doen van een bestelling houdt in dat u de toepasselijkheid van deze Voorwaarden aanvaardt. Van het in deze Voorwaarden bepaalde kan slechts na schriftelijke mededeling dan wel goedkeuring worden afgeweken. Wij gaan er vanuit dat U voorafgaand aan het erkennen/valideren van Uw bestelling deze algemene voorwaarden gelezen en geaccepteerd heeft. Deze Voorwaarden respecteren de rechten van de consument die voortvloeien uit de wet (of de verkoopovereenkomst). Bij het bezoeken van de site, dient u de algemene voorwaarden en de gebruiksregels op de site na te leven.
2. Het plaatsen van een bestelling:
Wij bieden U twee mogelijkheden om uw bestelling te plaatsen
- Via Internet op onze site 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
- Per e-mail info@meer-kado.nl
Mocht het product tijdelijk uitverkocht of niet te leveren zijn dan ontvangt u binnen 4 werkdagen na uw bestelling automatisch een e-mail of telefonisch bericht.
3. Prijzen en betalingen:
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten zijn in Euro`s, inclusief BTW. Bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs. De bezorgkosten zijn vanaf €3.95 . U dient de bestelling vooruit betalen. Dat kan per bankoverschrijving of creditcard(paypal) en ideal. Wij eigenen ons het recht toe elke prijs te kunnen veranderen op elk moment, echter wij verplichten ons de tarieven te handhaven die golden op het moment van uw bestelling. Het bedrag van het door U bestelde product blijft het bedrag dat op die dag, op dat tijdstip van de door U geplaatste bestelling was. Uw bestelling kan door ons pas verwerkt worden na ontvangst van het totaalbedrag op onze rekening.
Indien per bankoverschrijving dient de betaling binnen 7dagen op rekening van Meer_Kado te zijn bijgeschreven, bij gebreke hiervan zijn wij genootzaakt voor de eerste herinnering € 4.00 in rekening te brengen en voor de 2e € 10.00.
Bij uitblijven van de betaling schakelen wij een incassobureau in.
4. Voorraad:
Voor alle artikelen op deze site geldt: zolang de voorraad strekt. Hoewel deze site met de meeste zorg is samengesteld en ook regelmatig wordt bijgewerkt kan het voorkomen, dat door vertraagde aanvoer en/ of andere omstandigheden, een of meerdere artikelen niet (meer) leverbaar zijn. Mocht het product tijdelijk uitverkocht of niet te leveren zijn dan ontvangt u binnen 4 werkdagen na uw bestelling automatisch een e-mail of telefonisch bericht.
5. Levering:
De goederen worden op het door u aangegeven adres afgeleverd binnen Nederland en Duitsland door de TNT of de pakketdienst. Het verdient aanbeveling om bij de bestelling een adres te geven waar doorgaans iemand aanwezig is om het artikel in ontvangst te nemen. Goederen worden geleverd conform de wettelijke in Nederland geldende bepalingen aangaande verkoop op afstand. Onder normale omstandigheden wordt uw gekochte artikel binnen 7 werkdagen na ontvangst van de betaling bij u thuis afgeleverd. Na overschrijding van deze periode zal de wederpartij hiervan zo snel mogelijk in kennis worden gesteld en de mogelijkheid worden geboden de overeenkomst te ontbinden, dan wel de bestelling te annuleren.
Bij sommige producten levert de leverancier rechtstreeks aan u,waardoor de levertijd kan oplopen hier hebben wij geen invloed op.
6. Ruilen kinderkleding:
JA dat is geen probleem, mits deze gepersonaliseerd is.
7. Garantie en Service na aankoop:
U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient u ons daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen twee (2) dagen na de aflevering kennis te geven. Wij garanderen dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt een garantie, zoals deze door de producenten op haar producten wordt vastgesteld. Wanneer er zich een probleem voordoet met gekochte artikel, stuur dan direct een e-mail. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met u op. Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:
- indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van onze zijde of de fabrikant zijn verricht.
- indien de originele aankoopbon niet kan worden overlegd.
- indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
-wij zijn niet aansprakelijk voor het anders uitzien van de kleuren en of als de maten anders vallen.
Dit valt onder het eigen risico. Indien gewenst kan u van tevoren komen passen of de kleuren bekijken.
Om gebruik te maken van de service en garantie moet u altijd beschikken over de originele aankoopbon welke met het gekochte artikel wordt meegeleverd. Stuur bij reclamatie deze bonnen dus altijd mee indien u een artikel wilt ruilen of ter reparatie wilt aanbieden.
8. Herroepingsrecht:
De consument heeft het recht zonder opgave van redenen de goederen te retourneren of van de aankoop af te zien binnen een periode van tenminste zeven werkdagen, ingaande de dag na ontvangst door of name.Mocht u via ideal betaald hebben dan rekenen wij echter €2.25 administratie kosten. U kunt alleen daadwerkelijk gebruikmaken van zijn herroepingsrecht indien de betreffende goederen compleet, onbeschadigd, ongebruikt zijn en met de originele bon en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Hiermee wordt de koopovereenkomst herroepen. Dit is conform de EG richtlijn van 20 mei 1997. De betaalde aankoopprijs inclusief bezorgkosten zal dan gecrediteerd worden na ontvangst van de goederen in ongeschonden staat.
9. Aansprakelijkheidsuitsluiting:
De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Alle aanbiedingen/-afbeeldingen/prijzen onder voorbehoud van type/scan fouten en/of wijzigingen door de fabrikant.
Meer-Kado is niet aansprakelijk
10. Persoonsgegevens:
Klantgegevens worden uitsluitend verwerkt in overeenstemming met het privacy beleid. De gegevens zullen alleen gebruikt worden voor het tot stand laten komen van een overeenkomst en zullen onder geen beding aan derden verstrekt worden.
11.Grootverbruikers:
Meer-Kado levert ook aan grootverbruikers ( scholen, kinderdagverblijven, gastouderbureau`s en particulieren die meer willen)
Bestellingen voor grootverbruikers gaan altijd via een offerte en wijken af van de gewone prijs en verzendkosten.
12.Kledingreparatie:
Wij repareren ook (kinder)kleding Broeken ,Rokken, Jassen, blouse, colbert, jacks, mantels.
Vraag vrijblijvend een offerte aan.
Wij repareren doorgaans uw kleding binnen 10 dagen na ontvangst.
13.Retourzending
Een zending retour sturen, meld deze altijd aan via meer-kado@ziggo.nl
De kosten voor het retour sturen zijn voor u zelf.
Eisen retourzending: Ongebruikt, Schadevrij, Originele verpakking , Inclusief originele bon
Producten die niet retour genomen worden zijn gepersonaliseerde artikelen tenzij anders is overeengekomen
Meer-Kado accepteert alleen retourzendingen met de originele onbeschadigde produktverpakking(en) en een deugdelijke en onbeschadigde omverpakking (gebruik bij voorkeur de omverpakking waarin u het product ontvangen heeft)
Pak uw retourzending niet in met papier of een plastic zak, deze nemen we niet in behandeling en sturen deze direct retour. Echter rekenen wij €9.00 administratie kosten
Stuur altijd uw aankoopbon mee en uw eventueel ontvangen kado.Bij het ontbreken hiervan kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen. Echter rekenen wij €5.00 administratie kosten
Bij gebreken hiervan kunnen wij niet volledig uw aankoop bedrag terugstorten.
Terugstorting vinden plaats binnen 21 werkdagen.
14.Acties
Op alle acties van Meer-Kado zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
.
15.Reclamering
Accepteer nooit beschadigde pakketten, Meer-Kado geeft dan geen garantie meer. Als het artikel defect, tijdens transport beschadigd of verkeerd afgeleverd is, dient u dit binnen 2 dagen na aflevering via e-mail aan Meer-Kado te melden en aan te geven wat er fout is. Indien de opdrachtgever ingeval van zichtbare en/of onzichtbare gebreken niet binnen 2 dagen na levering de gebreken schriftelijk meldt, vervalt ieder recht op reclamering. Reclameringen dienen door de opdrachtgever gemotiveerd en onder overlegging van relevant bewijs bij Meer-Kado te worden gedeponeerd. Meer-Kado dient in staat te worden gesteld ingediende reclameringen te controleren. Klachten met betrekking tot een deel der afgeleverde zaken kunnen geen aanleiding zijn tot afkeuring van de gehele levering.
16. Eigen risico stickers/raamfolie
Meer-Kado is niet aansprakelijk voor het verkeerd opplakken of beplakken van stickers/raamfolie. Dit gebeurd op eigen risico.
17. Glasblokken
Indien U blanco Glasblokken defect binnen krijgt van ons vragen wij u om zo snel mogelijk een foto te sturen. Wij zullen de defecte blokken voor u vergoeden. Wij sturen geen nieuwe blokken toe in geval van breuk.